FREDAGSKUL

 vad göra när veckans fem en fredag tagit semesteruppehåll ?

man får väl lägga upp några roliga bilder from the net...
okej den första var väl inte så skojig ty den är ju tagen direkt ur vanliga livet å därmed sanningsenlig men...

som hane gillar man ju alltid att skämta om honorna våra äkta å bästa hälftar så man får ha the glimt in the eye så man inte tar åt sig om man tillhör den kvinnliga delen av läsarna

man har ju inte roligare än andra ser ut som jag brukar säga
😂 😂 😂
ha en skön fredag

p u s s 




Kommentarer

  1. Visst saknar vi "Fem en fredag". Man är ju så bortskämd med alla bloggkompisar so lägger upp teman så att man slipper tänka själv...
    Vår bloggkompis Susjos är ju med i blockaden. Hon bloggade om det hela igår.
    Vad gäller kvinnors shoppingvanor så har du tyvärr rätt tror jag. Tog dock aldrig med maken, då jag inte ville utsätta honom för dessa väntetider. Så omtänksam är jag;-) Med åldern har jag dock blivit "snabbare" vad gäller att handla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är man bortskämd.....är så tacksam för alla som hjälper oss hitta på...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR