GLAD MÅNDAG

 carita har uppfunnit temat glad måndag å det är många gånger ganska utmanande att hitta nåt adekvat att bidra med men om solen skiner är det väl en glad måndag i alla fall

sen är det en glad måndag eftersom brynäs vann sin tredje kvalmatch till shl mot "våldsamma" å kaxiga nollåttor 
glad måndag passar också till min goda idé att ta på mig rejält med kläder typ vinterförpackning när jag cyklade till jobbet i morse så slapp jag frysa ihjäl även denna dag
å slutligen är det en glad måndag för att mina elever har lärt sig en hel del på sistone å även kunnat visa det i en å annan redovisning

å tillhör du nån som inte känner för att det är en glad måndag kanske den här bilden gör att din måndag blir lite gladare
p u s s 

p.s.
 ja just det bilden i början.......kanske nån som är helt klar med vårstädningen
😁




Kommentarer

  1. Stort GRATTIS till solen:-) Nollgradigt, storm och grått. Men du har i alla fall hittat många anledningar till att du haft en glad måndag ändå:-)
    Skrattade gott åt sista bilden. Det "förbudet" har jag trotsat hur många gånger som helst;-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar måndagar ... och gjorde det även när jag jobbade. Veckans bästa dag enligt mig! Kul bild den sista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa dagen ?!? Det är nog ganska unikt att tycka, men helt klart coolt...min bästa dag är fredag....efter veckans beting slappnar man av å har en hel helg framför sig!

      Radera
  3. Det här med att Brynäs vann var ju en bra orsak till Glad måndag :)
    Och här går det att vara med med vilka bidrag som helst!
    Bilden av Haddock är ju helt toppen! Man ska inte fota maten och dryckerna - de ska ner i magen 🤣

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja Brynäs, skönt å slippa 08:or......ibland brukar jag fota å skickar för att andra ska bli sotis..... ;) hihi

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR