HUSDJUR

 åke tuffar vidare med sitt tåg å en annan får väl hänga på även om min erfarenhet av husdjur inte är mycket att hänga i granen

å andra sidan är det väl inte så lämpligt att hänga några djur i sin julegran åtminstone levande sådana men det jag menar egentligen är att jag inte har mycket att bidra med i ämnet varken text eller bildmässigt
vi hade katt när jag bodde i kisa å det roligaste minnet därifrån är väl den missen som hette larsson alltså precis som min sommarfamilj å jag undrar än idag vad grannarna tänkte när käre mor på kvällarna ställde sig på trappen å ropade
"ksksksk kom in nu larsson"
😂 😂 😂
trevlig helg
p u s s






Kommentarer

  1. Ja, vad tänkte de??
    Ha en fin helg!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  2. Rejält namn på en katt att få heta Larsson! Sista fotot är ju kul, undrar vem som har huckle på sig?
    Allt gott!

    SvaraRadera
  3. Det är inte alla som har husdjur och man tar vad man haver en sådan gång! :)

    Dina bilder är fantastiskt roliga båda två!! :)

    Önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du hade lila lite att komma med idag som jag, fast dina bilder är betydligt roligare:-) Och du duger som piga - hahaha. Gillar Larsson som kattnamn, men undrar om din far var lika förtjust i namnet med tanke på grannarna - hahaha!
    Toppen bra jobbat!

    SvaraRadera
  5. Ha ha, ja det kanske gjorde att en eller annan drog på smilbanden men det får man bjuda på :D Ett kul namn!

    Znogge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man har inte roligare än man gör sig.... :)

      Radera
  6. ÖÖÖÖÖÖÖÖ sa kisse med hela ansiktet. Undrar om den kan säga det på finska också: SAARI
    Hade varit kul om det också funnits en herr Larsson på samma gata som katten Larsson, bara för att se vilka som dök upp när det hörde ropen! Du ser ut att vara en hejare på att mjölka lyckliga kon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja det hade varit nåt....kunde ju kommit förbi nån Larsson också....

      Radera
  7. Larsson är väl ett bra namn på en katt ... och kom inte herr Larsson hem, så kom kanske katten ... eller tvärtom. Undrar vad våra grannar tänkte när vi var ute och ropade på vår katt som hette Kattfaan
    Kul bild där med kon!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR