VÅRBRUK Å . . .

 . . . vårbakelse

ja så kallar bästa makan å jag detta övertramp på veckobudget å hälsosam kostcirkel ja vad gör man inte för att rättfärdiga sina laster . . .
vårbruket sträckte sig inte längre än till att gräva fram å rengöra trädgårdsmöblerna . . . 
det räckte för att göra sig av med de strax innan intagna kalorierna 
ja å om nu vädergudarna (?) även fortsättningsvis är vänligt stämda så kanske det blir till att nyttja de med stor (?) möda uppställda sittmöblerna
önsken eder alla en härlig valborgsmässoafton ut å bränn häxor . . .
? 😂 ? 😕 ? 😮 ?

p u s s 


Kommentarer

  1. Hur många sittgrupper har ni då? Väntar ni massvis med besök under sommaren;-)
    Efter att ha hängt på balkongen med en bok hela eftermiddagen hade jag planerat att dammsuda balkonggolvet - men sköt upp det till... när det passar.
    Även jag "syndade" idag med en cheesecake gjord av passionsfrukt. En av få sötsaker som jag gillar. Ditt bakverk såg ut som ett konstverk:-)
    Trevlig valborg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Två på framsidan å en på baksidan....skjuta upp till när det passar låter perfekt, lite som jag.....Cheesecake är mycket gott!

      Radera
  2. ifall det inte ät tillräckligt varmt så tar man på sig en tröja 🙂

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN