KÄNNA KÄNSLOR

 elisa is back on track efter en välförtjänt skön liten semestertrip å utmanar med 5 nya fräscha frågor att sätta tänderna i (?)

vad får dig att känna dig ung
utan tvekan umgänget med mina ungdomar på skolan vet inte hur jag ska klara mig den dan jag slutar.....
2
vad får dig att känna dig äldre
en titt på siffrorna när man fyller år en titt på alla andra man känner som blir äldre en titt i spegeln all eländig teknik å inte samma drag å tider i löpningen
3
vad får dig att känna dig optimistisk
alla de fina ungdomar jag träffar dagligen de är faktiskt många fler än man tror tänker hör...
4
vad får dig ur ett dåligt humör
än en gång många av mina fina å roliga ungdomar i skolan ett rejält joggingpass bästa makans omsorg bra idrott på tv eller bra musik
5
vad får dig att känna dig levande
lite tjatigt men än en gång många av mina fina elever en lång skön joggingrunda
ha en underbar å solig fredag
p u s s 



Kommentarer

  1. Förstår di helt och hållet att dina ungdomar håller dig ung. Det är ju många lärare som jobbar "övertid" i skolan just på grund av att de trivs i ungdomars sällskap. Dessutom får man inte glömma att man tappar en massa av "dagens input" när man "bara" umgås med pensionärer i ens egen ålder. Skrev når liknande i mitt svar, fast mina "ungdomar är 20 till 30 år yngre än jag;-)
    Sååååå fina bilder:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du umgås med "mogen" ungdom å jag med omogen...... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN