EN RESEKOMPIS

fick jag av våra goa vänner som ju även de var våra resekompisar till götet så 

två gånger glad redan där

vi bodde så högt som på 8:ende våningen i det stora scandic opalen mittemot scandinavium å den utsikten är inte att förakta så.....
glad en gång till
ja å sen vet ni ju att undertecknad aldrig tackar nej till en å annan 
go´fika så...
2 gånger glad igen
plockmat på ölhuset tullen på avenyn mycket gott att plocka ner i strupen så....
glad igen
sen måste man ju bara vara glad att man har råd att unna sig dylika utsvävningar som man lever länge på
alltså inte bara över en glad måndag
p u s s 

p.s. 
carita står för fiolerna eller ja åtminstone som upphovskvinna för glad måndag



Kommentarer

  1. Det var ju mycket glad måndag här! Jag ska länka till din blogg på listan där jag har andra deltagare med :-) Jag publicerar den inte varje måndag men ibland - då jag minns!

    SvaraRadera
  2. Jajamensan, där satt den glada måndagen! Minion är ju såååååå söt. Han kommer nog stortrivas hos dig:-) Utsikten från åttonde våningen var verkligen suverän med Ullevi och Scandinavium i bakgrunden om jag inte ser helt fel. Och lägg därtill lite "gofrossa" som du kan leva på några veckor till semestern börjar. You deserve it, because you are worth it! Glöm aldrig det;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar......tänk att det finns en å annan till som lever efter ditt motto.... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

AUTOMAT . . .

KNUT

JAG ÄR ETT FÖREDÖME