SKYLTSÖNDAG #476

 sista dagen denna midsommarhelg å som vanligt bjuder bp in til skyltning även en sån söndag å jag bjuder på skyltar från fina pittoreska vadstena vid vättern där vi bjöd bästa svärmor på 80-årsmiddag på nedanstående restaurang där abborren var alldeles utsökt men servicen mycket bristfällig

de fotona som kommer nedan visar en väldigt fin idé som jag hoppas att många nyttjar

gillar färgerna här
vattensprutflaska på cafét där vi fikade ingen dum idé som väl var slapp vi prova
lyckat namn på nedanstående butik
nu lite skyltfönsterskyltning
där jag gillar de två sista allra bäst
ha en skön söndag

p u s s 







Kommentarer

  1. Inser att det var väldigt länge sen jag var i Vadstena. För länge sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Värt ett besök, utan tvekan, framförallt nu på sommaren!

      Radera
  2. Så tråkigt med mycket bristfällig service, det kan förstöra mycket. men det gör dock inte dina skyltar :) Vackert inslag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, ibland är det bättre med lite sämre mat men bra service!

      Radera
  3. Vilka trevliga skyltar du hittat 😊 "Snällväggen" gillar jag extra mycket 😉

    SvaraRadera
  4. Har aldrig varit i Vadstena, men sett många bilder från klostret. Snällväggen är en strålande idé, hoppas den fungerar bara. Snällväggen är ju mera "inarbetad" vad gäller böcker, åtminstone häromkring.
    Fågelskrämman - det förstod jag inte riktigt. Flytta fåglarna på sig när man sprutar vatten på dem? Det var nåt nytt för mig.
    Väldigt vackert utformade skyltar på butiken och cafét. Åsså smajlar vi. Älskar att göra folk förvirrade - hahaha:-)
    Tusen tack för länken och din fina Skyltsöndag:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja....så enkelt var det...bara att spruta vatten....å så smajlar vi på...jawoll!!

      Radera
  5. Ser att jag missat din Skyltsöndag ... men nu har jag kollat dina trevliga skyltar! Bra jobbat!
    "Snällväggen" hade jag också med i Skyltsöndag för inte så länge sen ... såna skyltar gillas lite extra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det såå....sen gör det ingenting med upprepning när det är bra ....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

AUTOMAT . . .

HEMMA BÄST