ETT GOTT SKRATT

 är vad jag bjuder på denna glada måndag som carita har kommit på

men jag börjar med lite blomster som glädjande nog stått i flera veckor

nedanstående blir man också glad av inte minst med tanke på att götlunda glass inte ligger längre hemifrån än att man kan ta sig en liten biltur för å mumsa på
som panschis blir ju en anings misstänksam å orolig
ja man vill ju ogärna missa nåt
😖
sistan ut är dessvärre med verkligheten så pass överensstämmande att det nästan är kusligt....
ha en glad måndag
p u s s 




Kommentarer

  1. god glass tackar man inte nej till.

    SvaraRadera
  2. Astrar, tackar jag inte nej till. Så längesen jag har sett sådana. Glass tackar jag aldrig nej till och visst är det så som på sista bilden många gånger...En glad måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Astrar å glass har vi gemensamt alltså......

      Radera
  3. Blomsterbuketten är såååå vacker. Kul att du delar med dig. Gillar speciellt de blåa blommorna, dom ser man inte så ofta.
    Å du - tack för tre goda skratt:-)

    SvaraRadera
  4. Hej där Gammeltysken
    Var länge sedan nu men är aktiv igen :)
    https://svensktysken.blogspot.com/
    Blir nog att jag tittar in oftare framöver.
    //Kenneth

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

HEMMA BÄST

AUTOMAT . . .