SKYLTSÖNDAG #485

 bara 15 skyltningar kvar sen har bäste bp aviserat att lämna över spaden men där hoppas jag verkligen att sista ordet inte är sagt jag menar hur skulle det se ut en skyltsöndag utan bp nej fy å usch det klarar jag inte jag som har sån separationsångest vad det än gäller....

tycker ni det är tjatigt med ännu fler skyltar från det där slottet i skåne 😒

ja då är det bara att sluta scrolla å återkomma nästa söndag 😶

men var inte så säker på att det inte dyker upp ännu nåt christinehofsslott-relaterat hehehe 😉

konstigt hästnamn tycker jag

kan inte hjälpa det men den här påminner mig om en gammaldags u-båt
n e j 
det är inte jag som glömt snurra bilden det var precis så här den hängde å blev fotad av undertecknad

det var här vi hyrde lägenhet mysigt ställe som är till salu för dryga 17 mille så...

här joggade jag förbi å kände mig träffad som den gubbe jag börjar bli...(är?!?)

ja det är "jag" som är sommarskuggan
ja å har du inte tröttnat på mina inlägg så...
p u s s 


Kommentarer

  1. Du är suverän och har din skylt magnet på hela tiden :) Jag: Ja där var du du ;) Mycket roliga och härligt fotande på dina bilder :)

    SvaraRadera
  2. Kul hela vägen till slut idag! Vilka skyltar du har hittat...och jag tänker som BP, att jag slutar skylta när vi har nått 500. Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen....nu blir jag ledsen i ögat....du med?!?

      Radera
  3. Idag tackar jag inte bara för dina skyltar och din länk utan också för din omtänksamma text. 500 Skyltsöndagar får räcka. Och med tanke på att du (äntligen) börjat med att kommentera hos många andra bloggare och de hos dig, kan du ju fundera på om du vill ta över "stafettpinnen" för Skyltsöndag. Nu som panschis har du ju dessutom tid. Men grejen är ju den - Skyltsöndag tar ingen tid alls. Det enda man gör är ju att "snubbla över" skyltar och fota. Du kan väl fundera på det.
    Och för mig får du gärna fortsätta visa skyltar från Christinehof. Det första jag tänkte när jag såg din "u-båt" var både granat och värmeflaska - hahaha:-) Och Gubbenehög - den var klockren:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget att tacka för, det är bara så det känns.....Kul att du uppskattar bilderna!

      Radera
  4. Mycket fina bilder och skyltar från detta härliga Christinehof slottet och det är en miljö man inte får nog utav att se ifrån! Du får så gärna fortsätta att uppdatera om hur många slottsmiljöer du vill för min del.. Kämpa på!

    Jag kan bara instämma att det kommer bli tråkigt att BP ger upp med sin Skyltsöndag - Men du har fått ett fint erbjudande att ta över stafettpinnen för en fortsättning! Jag fortsätter mer än gärna att delta OM du tar över! =)

    Håller tummarna! ! ! =)

    Önskar dig en fin vecka! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja...vet inte rikigt...på nåt sätt känns det (trots all sorg) som om bp:s 500 är en fantastisk avslutning på temat...

      Radera
  5. Härlig miljö du besökt, även om jag tycker synd om kvinnan med nackspärr! Dock är objektet inte i min prisklass så de4t räcker med en titt. Hade gärna sett lite interiört också, lite rokokomöbler och så? Akka betyder gumma på finska, o den gumman var rätt trind, hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi var inte så intresserade att gå på slottsvisning så det blev det det blev....sorry :(

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

HEMMA BÄST

AUTOMAT . . .