VARSÅGOD NÄSTA

säger petrus å öppnar pärleporten för näste man som denna gång var
s v e n n i s 
även han en av dessa fina människor som lämnar ett tomrum efter sig men även ofantligt många å vackra minnen
världen runt sörjer man en omtyckt å ödmjuk medmänniska
jo jag vet att han var en framgångsrik tränare men
det som etsat sig fast efter alla kondoleanser
är dock i första hand att man hyllar svennis för den människa han var
men men livet har sin gång vi ska alla den vägen vandra å så vidare
vi får tacka för att få haft honom mitt ibland oss de åren han vandrade här på jorden å minnas allt det goda å försöka leva så att även vi blir ihågkomna för de människor vi var
p u s s 

p.s. 
det måste inte vara havet ibland duger det med en liten undangömd insjö


Kommentarer

  1. Jag läste häromdagen att Svennis var väldigt sjuk och nu har han lämnat in för gott. Jag har alltid sett honom som en fin och ödmjuk man och låter som om vi är ense om det.
    Ha en fin tisdagskväll! /Ingrid

    SvaraRadera
  2. Svennis lever kvar i mångas minnen. Han var en ödmjuk fin människa...
    Fina foton till dina ord!

    SvaraRadera
  3. Han var allt en fin människa och utöver det en bra tränare på alla vis.

    Vila i frid Svennis ❤️🙏❤️

    SvaraRadera
  4. Vilket fint och tänkvärt inlägg om Svennis. Han gick bort alldeles för tidigt.
    Är faktiskt glad att alla, precis alla verkar minnas honom som fantastiskt duktig tränare och människa på fotbollsplanen och i samband med spelare från olika nationaliteter. Ingen har hittills ens haft en tanke på hans kvinnoaffärer. Inte ens den engelska pressen har nämnt det. Bra där!

    SvaraRadera
  5. Ja han var duktig, Kom gärna in o lägg en kommentar på min blogg så jag vet om det fungerar
    https://svensktysken.blogspot.com/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

HEMMA BÄST

AUTOMAT . . .