MED EN LAPP OM MIN HALS

heter min bok som om några veckor kommer hem till mig för vidare spridning/försäljning

den handlar om mitt liv som "berlinbarn" samt historien om "berlinbarnhjälpen" som efter andra världskriget transporterade tusentals barn från tyskland till sverige för lite "grönbete"

skickade in de sista redigeringarna å foton samt dokument till tryckeriet igår klart att man är glad på måndan då.....

om man sen minns tillbaka till fredag kväll då bästa makan å jag såg johan glans å david batra uppträda i karlstad så blir man ännu gladare för vi skrattade från början till slut å hade ont i magen redan efter halva föreställningen som varade i drygt 1,5 timmar

p u s s 


Kommentarer

  1. Så spännande! Vi hade ju en del berlinbarn här på ön också. Din bok vill jag absolut läsa!
    Så roligt att ni var så nöjda med föreställning med Johan Glans och David Batra.
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Verkar som en intressant bok som jag gärna vill läsa någon gång. Skrattfesten i Karlstad låter också trevlig!

    SvaraRadera
  3. Ja, du har ju redan fått min beställning. Ser mycket fram emot att läsa boken. Du har varit duktig på att spara saker, inklusive lappen om din hals som nu blir omslagsbild(?) och titel på din bok. Hur många ex har du tryckt upp?

    SvaraRadera
  4. Du har säkert mycket att berätta om hur det var på den tiden och vad det betyder för dig än i denna dag.
    Lycka till med försäljningen och fortsättningen av vad den kan föra med sig.
    Johan Glanz och David Batra är oslagbara.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LJUDLIGT

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

SÖMN