MORRONVANDRING

fick det bli i tisdags 
därtill nödd å tvungen ty bästa cykeln var inlämnad för lagning av punka å den årliga servicen
men det var bra skönt vill jag lova titta bara på morronsolen å den höstiga skogsstigen en njutning å gratis motion  
sen har undertecknad en förmåga att svettas redan efter 10 minuters promenad oavsett tempo å väder så väl framme i skolan fick jag torka mig å byta om...
jo jag har lärt mig av mina misstag å tar numera med mig en extra t-skjorta
nu blev jag naturligtvis minst lika svettig på hemvägen när jag hämtade hojen men då kan man ju duscha när man väl kommer hem..
apropå dusch...
😥
imorron ska bästa makan å jag till karlstad å få oss en rejäl humor å skrattdusch
jag ska nämligen nyttja bästa dotterns å makans födelsedagspresent en föreställning med två av mina absoluta humorfavoriter nämligen
johan glans & david batra
😁 😃
p u s s 



Kommentarer

  1. Glans fick jag googla. Vilken snygging! Var inte han med som ex till tjejen som höll i mellos delfinaler tidigare i år? Batra - det är väl Kinberg-Batras man eller?! Är urusel på "kultur" men hoppas att du får en toppen kväll i Karlstad imorgon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va? Googlade du Johan Glans????? Hur i all världen har du kunnat undgå att lägga märke till honom?????????????????????? Har du inte ens sett Kvarteret Skatan?

      Radera
  2. Då önskar jag er en riktigt trevlig kväll i morgon. De herrarna brukar man inte bli besviken på.
    Ha en skön torsdagskväll!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  3. Har sett shower med dem båda, tycker Glans är strået vassare men nog kommer ni att få kul, det tror jag alldeles definitivt!!! Hälsa Karlstad!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

SÖMN

LJUDLIGT