THE DÅRHUS DIARIES

se där ja...min forne arbetskamrat har sänt mig några av sina senaste språkkullerbyttor å det är riktigt bra grejor real heavy
läkare behövs för att bota sjukdomar
poliser moste fina för att stoppa rån
brankåren behövs för att stoppa brender
bönder behövs för att få mat
lärare behövs för att arnas skulle alla vara idioter

känns ändå gott å veta att man gjort å gör nån nytta...
😉

följande mejlkonversation hade han med en av sina elever

- hej professor, jag föll i mina armar och jag kan inte gå och jag kan inte gå tillbaka till skolan
- menar du att du slutat skolan
- nej jag har inte slutat skolan än, men jag har ont i handen
😅 😁 😅 😁 😅

jag sa ju det... tunga grejer
p u s s 




 

Kommentarer

  1. Hahaha! Då vet du verkligen att du gjort nytta. Tack vare dig och dina kollegor finns det färre idioter bland oss:-)
    Tvåan fick jag läsa två gånger för att förstå vad h*n menade.
    Jättekul att du har en kompis kvar på skolan som förser dig med lite roliga språkgrodor:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du förstår vilken tid, kraft å energi man måste lägga ner ibland bara för att försöka förstå vad det är frågan om.... ;)

      Radera
  2. Haha ... älskar sånt här!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

HEMMA BÄST

AUTOMAT . . .