GLAD IGEN

sjunger uffe här å det passar väl alldeles utmärkt till caritas glada måndag som ska pigga upp oss idag igen

vad är jag glad för lite extra en måndag som denna då... 

ja definitivt alla beställningar jag fått på min bok å framförallt de fina reaktioner jag fått från folk som redan läst hela...

de har förstått mitt syfte med boken å budskapet har nått fram...

sen måste man ju nämna vädret denna glada måndag jag menar det är solsken å välbehövligt sådant efter den gråa trista regnsöndagen vi hade igår

p u s s 









Kommentarer

  1. Fint att boken säljer och att de som läst fattat poängen, toppen verkligen, förstår att du är glad.
    Solsken saknar vi tyvärr här, hoppas på lite av den varan i veckan.
    Fina bilder från landsbygden uppskattar jag, tackar så mycket. :)

    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  2. Kul att det är sug efter din bok! Berättar du nånstans vad den kostar???? maila mig gärna om du inte vill skriva här - aina@gestblom.se

    SvaraRadera
  3. Det första fotot liknar en landskapsmålning anno för hundra år sedan, så seren och vacker. Kul att du får positiva reaktioner på boken, nu ska du känna dig stolt och nöjd!

    SvaraRadera
  4. Du har all anledning att vara superglad över att din bok är så poppis. Läste slut den idag faktiskt. På balkongen, för här var det nämligen också soligt och fint.
    Ångrar inte ett dugg att jag köpte boken. Den var bra.
    Precis som Paula reagerade jag på första bilden. Om jag inte visste att du inte skapat en med AI hade jag slagit vad om att det just va en AI-skapelse - hahaha!

    SvaraRadera
  5. Så roligt att din bok säljer bra. Jag ser med spänning fram mot att få läsa den. Du är den femte blogg/nät- vän som ger ut bok.
    Ha en fin måndagskväll!
    /Ingrid

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

MED EN LAPP OM MIN HALS