HÖSTENS NYANSER

 tyvärr hoppade jag ju över tåget istället för förra lördagen må vår gode lokförare åke förlåta mej... nu är jag i alla fall tillbaka på rätt spår 

😏

å dagen till ära bjuder jag på veckofärska foton
så slipper jag ju också gräva i mitt arkiv-skåp
bilderna är tagna på några höstpromenader i närområdet

tyckte det var lite häftigt med löv på barrträd

ja å denna är ju så lysande färggrann så man nästan undrar om det är real stuff
önskar er alla ännu em fantastisk färgglad höstdag
p u s s 



Kommentarer

  1. Fin promenad =)
    Det är verkligen vackert ute nu när solen skiner. Ha en bra eftermiddag!

    SvaraRadera
  2. Så vackra höstbilder du har till dagens tema. Visst har den här hösten varit lite speciell, eller man ska kanske säga året. För sällan har det varit en sådan riklig blomning, och så all frukt på det och så den här praktfulla hösten.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack... ja visst är naturen både underbar å unik....

      Radera
  3. Verkligen fina höstbilder, blir ju knappt bättre än så kan jag känna, bra jobbat verkligen professorn.

    Ha nu en underbar Lördag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma...men kolla alla andras bilder, där ligger jag i lä!

      Radera
    2. Kollat hos alla, bra de också. :)

      Radera
  4. Fin skildring av de vackra färgernas sista skälvande timmar.

    SvaraRadera
  5. Bra fångat under höstpromenaden 👏
    /åsa

    SvaraRadera
  6. Du fick till det toppenbra, jag kan känna doften, solvärmen och njuter samtidigt av alla färger som är så kännspaka för norden.
    På de första fotona ser man hur ljuset söker sig fram över löven. Jättefint fångat!
    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  7. Du får gärna gissa vilken bild som är min favo. En ledtråd - det du visar är inte gult;-)
    Härliga bilder med perfekt "insyn" av solen. Snyggt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

LJUDLIGT

SÖMN