SKYLTSÖNDAG #492

 än så är vår gode bp i farten med skyltsöndagarna å vi hänger glatt på as usual

ovanstående var det enda roliga med vårt senaste besök  på ikea deras namn tar ju priset ibland

den här har jag också tagit själv när vi var i karlstad för att se glans & batra

nu kommer lite fynd från ansiktsboken

låter ju lockande... not
ovanstående borde man ju kunnat komma på själv
å dagens sista tycker jag är underbar en sån skulle man ju skaffa sig å hänga upp på dörren lite nu å då
ha en skön söndag

p u s s 



Kommentarer

  1. Har inte varit på IKEA sen 2016 men något år i framtiden blir det väl kanske läge igen, vem vet?
    Den sista skylten tilltalade mig ypperligt. ;)

    Ha nu en fin söndag.

    SvaraRadera
  2. Blir ju lite full i skratt åt sista skylten- tänkte direkt på Guldkryckan då jag såg den, sen såg jag hans kommentar.
    Toalettskylten- nej jag begriper den inte. Ha en bra eftermiddag, här håller vi oss inne då det regnar på tvären- men det var skönt ute tidigt i morse

    SvaraRadera
  3. Mycket bra - kan inte närvara, vill inte :) Klara besked.
    Den där Dundergubben såg jag också på Ikea för nån månad sedan. Fyndiga namn, men det var ju bara en platt låda som man skulle vika ihop själv :)

    SvaraRadera
  4. Sista skylten är klockren! Väldigt användbar i olika sammanhang kan jag tänka mig:-)
    Dundergubben - ja om flyttlådan innehåller en flyttgubbe/allt-i-allo så är namnet helt okej - hahaha:-)
    Löfbergsarena är en mycket stilren skylt - gillas.
    Skrattade gott åt den mindre attraktiva utsiktsplatsen.
    Du fick mig att skratta "hela vägen lång". Tusen tack för det och länken:-)

    SvaraRadera
  5. Den sista skylten var verkligen fyndig!
    Ha en fin ny vecka! /Ingrid

    SvaraRadera
  6. Den sista skylten är en ärlig skylt, gillar den men också dina andra skyltar.
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LJUDLIGT

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

SÖMN