SKYLTSÖNDAG #493

bp kallar å vi följer.... nä, fel, bp behöver inte kalla har man en gång börjat med att skylta på söndagarna så är man ffl . . . fast för livet

Som säkert ingen av er undgått att lägga märke till så har jag efter ca. 10 års arbete slutligen fått min bok tryckt
många års vånda kast mellan skriva inte skriva skicka till förlag vänta hoppas ge upp tills jag fick tips av ett annat f.d. berlinbarn att vända mig till ovanstående tryckeri för egen utgivning för en rimlig penning

 å med rimlig menar jag typ mindre än en femtedel av vad hybridförlagen kräver för att överhuvudtaget befatta sig med ett manus

det som återstår nu är att hinna betjäna alla som beställt en bok av mig inom rimlig tid

 å 

det är högt över alla förväntningar 😀 faktiskt så många att jag redan fått komplettera min beställning så till alla som väntar...

hav förtröstan å träna er i tålamodets svåra konst 

i´ll do my very best

ha en skön söndag
p u s s 






Kommentarer

  1. Spännande ju, efter allt idogt arbete under många år får du din belöning, äntligen.
    Tålamod är verkligen en konst.

    Ta hand om dig och ha det bäst.

    SvaraRadera
  2. Ohh så härligt :) Fast jag är lite avis för nu vart jag lite efter... men jag gläds så åt dig min vän :) jag ser fram emot att krypa ned och läsa den :) Härligt att du skyltar med den ;)

    SvaraRadera
  3. En toppenbra skyltning! Man skyltar ju för att synas och det har du lyckats bra med om "boken" går åt. Även jag ser framemot att få läsa den så småningom, men låt tiden ta sin tid, stressa inte...
    Ha en finfin söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla.... har beställt 100 nya ex idag.....

      Radera
  4. Grattis till din bok! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  5. Men åh....vilken spännande bok! Får/kan jag beställa en genom dej, vill gärna köpa den!
    Snygg skyltning som ju passar bra med din bok!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla... visst kan du det! Meddela bara din adress framöver nån gång så kommer det en bok så småningom :)

      Radera
  6. Tio års arbete - OMG!!! Fantastiskt att du nu äntligen kan hålla boken i dina händer och luta dig tillbaka i fåtöljen.
    Har aldrig hört talas om det förlaget, trots att det ligger nästan granne med mitt förlag på St. Eriksgatan. Tycker det är riktigt kul att sådana förlag/tryckerier finns för egenutgivning. Det ska bli såååååå kul att hålla boken i min hand. Hoppas bara att du hinner med både packning, utskick och flytt.
    Veckans bästa Skyltsöndag säger jag bara:-) Tusen tack för den och länken!

    PS. Nu kan du vara riktigt stolt över dig själv. Ge dig några klappar på axeln:-) DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för dina ord, har nog inte riktigt fattat vad jag åstadkommit.....

      Radera
  7. Tycker det är suveränt att man kan ge ut sina böcker på "eget" tryckeri. Vet att Emelie Schepp utgav sin första bok på egenutgivning och det blev försäljningssuccé. Efter tio år har du nu din bok iu handen, så bra ju!

    SvaraRadera
  8. Men då, gratulerar till boken, en biografi minsann. Förstår att det ligger digert arbete bakom. Jag var också okunnig om Berlinbarnen som ni tydligen kallades. Däremot var min far här i Sverige som krigsbarn, han kunde inte ett ord svenska, men lärde sig fort. Jag vet tyvärr inte hur länge han stannade, han är numera avliden och han berättade aldrig för mig om sin barndom. Barnen är de som ar mest illa i krig . Och alltid är det krig någonstans i världen, just nu både här och där på jorden, tragiskt att vi människor inte kan hålla sams.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

LJUDLIGT

SÖMN