BÄST FÖRE DATUM HAR GÅTT UT...
...för tysklands 40-årige målvakt
att han nog skulle struntat i att comebacka
finns varken samma suveränitet eller glöd
som för övrigt även många andra tyskar saknar
å att kimmich inte är nån högerback är ju inget nytt
die mannschaft deutschland är tyvärr inte längre eine maschine...
😭
vilken skillnad på inlevelse i nationalsången mellan deutschland å ecuador
hur är det ställt med faderlandskärleken hos tyskarna egentligen
en del rörde knappt på munnen
sen spelade dom dessutom i ett oförklarligt blåaktigt matchställ
turkiet tog en onödig seger mot värdlandet
men ändå gött att sopa till dom där i väst
sverigematchen valde jag att se i efterhand
en fantastisk möjlighet numera med dagens teknik
å vilken glädjechock jag upplevde tidigt i morse
😁 💪 😍
widell-zetterström stroud elanga
den sistnämnde är dessutom inte rädd för att stå upp för sin kristna tro
å berätta att han dagligen läser bibeln där han hämtar kraft tillit å trygghet
😇
nu kände man igen sverige nu höll man ihop laget nu spelade man som man ska
modigt av potter att krypa till korset å göra om å göra rätt
även undertecknad får krypa till korset som hade räknat ut de blågula
men det gör jag såååå gärna
😎
en sista iakttagelse
kongo har snyggaste matchstället
en fantastisk fin blå nyans
enhetlig från topp till tå






Fina bilder i dagens inlägg och när det gäller fotboll har jag förstått att Sverige gått vidare. Det kan till och med jag glädja mig åt.
SvaraRaderaHa en fin fredag!
Kram, Ingrid
hinner alls gå ut och motionera under VM
SvaraRadera