DET KOSTAR PÅ...
...att ha protatacancer
nåja livet är inte gratis å det kan det väl va värt
men jag grämer mej lite för de där 53 örena...
men nu är det ju caritas glada måndag idag så då får vi ta fram glädjeämnen
som till exempel att det växer blommor vid å på gatorna här i skövde
e lita spruta t.ex. men även en rejäl storhandling inför de dagar som komma skall
bl.a. fyllde vi på glassförrådet med sia-glass-paket bästa köpeglassen
belgien vann inte sin andra match heller
egypten tog en historisk första vm-seger
ja å lilla önationen kap verde fortsätter att charma de gjorde sina första två mål
å tog ytterligare en poäng denna gång mot uruguay
dryga 2,5 timmars gräsklippning i sol å vind
man sitter nöjd efter dagens beting
å kan med gott samvete ta plats i soffan






Kommentarer
Skicka en kommentar