DET KOSTAR PÅ...

...att ha protatacancer
idag exakt 2814,53:- för e lita spruta
nåja livet är inte gratis å det kan det väl va värt
men jag grämer mej lite för de där 53 örena...
men nu är det ju caritas glada måndag idag så då får vi ta fram glädjeämnen
som till exempel att det växer blommor vid å på gatorna här i skövde
skatteåterbäring har man också fått så då är det klart att man får unna sig lite
e lita spruta t.ex. men även en rejäl storhandling inför de dagar som komma skall
bl.a. fyllde vi på glassförrådet med sia-glass-paket bästa köpeglassen
även fotbolls-vm bjöd på resultat som gladde undertecknad
belgien vann inte sin andra match heller
egypten tog en historisk första vm-seger
ja å lilla önationen kap verde fortsätter att charma de gjorde sina första två mål
å tog ytterligare en poäng denna gång mot uruguay
å i förmiddags fick man sej sin veckoträning
dryga 2,5 timmars gräsklippning i sol å vind
man sitter nöjd efter dagens beting
å kan med gott samvete ta plats i soffan
v a r   r ä d d   o m   d e j   å   l i v e t





 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU