FICK INSPIRATION

av andra bloggare så därför lägger även jag upp några somriga bilder på vackra färgglada blomster
vi har ju faktiskt väldigt trevlig höstväder just nu visserligen kallt på morronen men dagtid är det 18 å mer skööööönt
nu kanske någon förväntar sig att jag kan namnge de publicerade växterna också men 
there goes the border
kan i stort sett ingenting om namn så de jag inte känner igen brukar i min värld bli sippor ihop med aktuell färg vilket då idag betyder att jag bjuder på
en gul sippa
å en lila brun sippa
å några svartgula sippor
p u s s 



 

Kommentarer

  1. Kul att någon/några har inspirerat dig att visa sommarblommor. För - precis som du säger - är det faktiskt fortfarande sommar och temperaturen är ju fantastiskt. Det ska bli över 20 grader imorgon:-)
    Dom gula AIK-blommorna heter violer - tror jag. Hos mig brukar alla blommor heta lavendlar;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha....en sak till vi har gemensamt, mina "sippor" å dina "lavendlar".... :)

      Radera
  2. Visst har vi ett härligt sensommarväder just nu. Det är bara att njuta och hoppas att vi får behålla alla vackra sippor länge till.
    Ha en fin kväll!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  3. Ja sommarbilder är härliga, det finns en uppssjö av olika motiv under sommaren, jaja även höst och vinter och vår. Varje årstid har ju sin tjusning osv. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är sant, men man blir extra glad av härliga sommarblomster...

      Radera
  4. Härliga sippor du hittat! Visst känns det fortfarande mer som sommar än som höst.
    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör det.....åtminstone när solen är framme, luften å blåsten däremot är ganska kall....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

HEMMA BÄST

AUTOMAT . . .