MIN BÄSTA MÖBEL

 idag ligger jag risigt till vad gäller broder åkes tågdestination
ty min bästa möbel en second hand inköpt stör klumpig skitskön bäddsoffa
finns ej mer ibland oss den fick återgå till second hand
dessvärre hann jag aldrig föreviga den heller så just min bästa möbel blir
bildlös
får lägga upp min nuvarande författarfåtölj
det är väl den jag begagnar mest förutom
sitt å liggmöblerna framför dumburken
hoppas jag blir godkänd av lokföraren
tack för idag
p u s s  p å  d e t
v a r   r ä d d   o m   d e j   å   l i v e t





Kommentarer

  1. Det är ju inte illa att ha en författarfåtölj! Den förstår jag att du gillar.
    Ha en fin lördag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Författarfåtölj .... tror inte jag har nån sån hur jag än funderar ... men den där soffan, hur gick det där till? Du störtgillade den - och har den ändå inte kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sen var för klumpig/stor, fick inte plats här i Skövde... :(

      Radera
  3. Författarfåtölj - det är inte alla som har en sådan. Men du äger en sådan. Ja, är man författare så är man;-)))))
    Med tanke på att din favo fåtölj är grått, så gläds jag extra mycket över den färgglada sista bilden som dessutom har en blå himmel som bakgrund:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det lika vackert varje gång med sol å blå himmel... <3

      Radera
  4. WOW på den sköna Författarfåtöljen :) Du kan du! Du skall väl inte läsa alla böckerna innan dom ska ut ;) Är det en godiskål du laddat upp med? Trevligt att du är med på resan, tar du med några böcker kanske... bugar för länken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Långt ifrån godisskål, det är papperskorgen... ;)

      Radera
  5. En författarfåtölj är inte det sämsta även om en skön bäddsoffa kan vara svårslagen ;-) Synd att du inte hann föreviga den men jag litar på dig!
    God söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan hända att den skymtar nånstans i bakgrunden, men orkade inte leta bland tusentals foton... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU