MIN BÄSTA MÖBEL
idag ligger jag risigt till vad gäller broder åkes tågdestination
ty min bästa möbel en second hand inköpt stör klumpig skitskön bäddsoffa
finns ej mer ibland oss den fick återgå till second hand
dessvärre hann jag aldrig föreviga den heller så just min bästa möbel blir
bildlös
får lägga upp min nuvarande författarfåtölj
det är väl den jag begagnar mest förutom
sitt å liggmöblerna framför dumburken
hoppas jag blir godkänd av lokföraren
tack för idag
p u s s p å d e t



Det är ju inte illa att ha en författarfåtölj! Den förstår jag att du gillar.
SvaraRaderaHa en fin lördag!
Kram, Ingrid
Tack... <3
RaderaFörfattarfåtölj .... tror inte jag har nån sån hur jag än funderar ... men den där soffan, hur gick det där till? Du störtgillade den - och har den ändå inte kvar?
SvaraRaderaSen var för klumpig/stor, fick inte plats här i Skövde... :(
RaderaFörfattarfåtölj - det är inte alla som har en sådan. Men du äger en sådan. Ja, är man författare så är man;-)))))
SvaraRaderaMed tanke på att din favo fåtölj är grått, så gläds jag extra mycket över den färgglada sista bilden som dessutom har en blå himmel som bakgrund:-)
Visst är det lika vackert varje gång med sol å blå himmel... <3
RaderaWOW på den sköna Författarfåtöljen :) Du kan du! Du skall väl inte läsa alla böckerna innan dom ska ut ;) Är det en godiskål du laddat upp med? Trevligt att du är med på resan, tar du med några böcker kanske... bugar för länken :)
SvaraRaderaLångt ifrån godisskål, det är papperskorgen... ;)
RaderaEn författarfåtölj är inte det sämsta även om en skön bäddsoffa kan vara svårslagen ;-) Synd att du inte hann föreviga den men jag litar på dig!
SvaraRaderaGod söndag!
Kan hända att den skymtar nånstans i bakgrunden, men orkade inte leta bland tusentals foton... ;)
Radera