FIKAKORG

 bästa makans å min fikakorg hamnade i hallen
vi skulle precis som igår tillbringa stor del av dagen vid sjön
men så blidde det inte för vädermänniskorna gör ju inte sitt jobb
söndagens åska kom idag när vi var på väg bara att vända om då
på gott å ont
å ena sidan kan jag nu lämna ett bidrag till åkes tågresa
det hade jag inte planerat
å andra sidan är det synd om några fina avslappnande svala timmar på stranden
svalt var det också igår kväll vilket lockade undertecknad till att njuta av lite
balconyhanging
inför norge-frankrike som jag dock stängde av efter några minuter
norge med b-lag å underläge efter 2 minuter
big no no
man kan nog anta att norrmännen inte ville riskera att åka på en torsk mot sverige
dålig stil
ut mot vättern
senegal vidare - kul
synd om iran - så många chanser att avgöra mot egypten
kap verde vidare - sensation superkul
in mot gården
jag är ett stort fan av laginsatser
gemensamma kämpatag kollektivet hjärtat
i motsats till lag där allt kretsar kring någon outstanding stjärna
tjatigt att många kommentatorer är så fokuserade på dessa
det är messi det är yamal det är mbape
å nu har han bollen å nu gör han si å nu gör han så...
visst har det speciella skills men för mej är fotboll en
l a g s p o r t
v a r   r ä d d   o m   d e j   å   l i v e t







Kommentarer

  1. Oj, fick åska och regn i dag när ni skulle gå till stranden. Hoppas att det kan bli en vända med kaffekorgen i morgon i stället.
    Ha en fin helg! Kram, Ingrid

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU