FIKAKORG
bästa makans å min fikakorg hamnade i hallen
vi skulle precis som igår tillbringa stor del av dagen vid sjön
men så blidde det inte för vädermänniskorna gör ju inte sitt jobb
söndagens åska kom idag när vi var på väg bara att vända om då
på gott å ont
å ena sidan kan jag nu lämna ett bidrag till åkes tågresa
det hade jag inte planerat
å andra sidan är det synd om några fina avslappnande svala timmar på stranden
svalt var det också igår kväll vilket lockade undertecknad till att njuta av lite
balconyhanging
inför norge-frankrike som jag dock stängde av efter några minuter
norge med b-lag å underläge efter 2 minuter
big no no
man kan nog anta att norrmännen inte ville riskera att åka på en torsk mot sverige
dålig stil
synd om iran - så många chanser att avgöra mot egypten
kap verde vidare - sensation superkul
jag är ett stort fan av laginsatser
gemensamma kämpatag kollektivet hjärtat
i motsats till lag där allt kretsar kring någon outstanding stjärna
tjatigt att många kommentatorer är så fokuserade på dessa
det är messi det är yamal det är mbape
å nu har han bollen å nu gör han si å nu gör han så...
visst har det speciella skills men för mej är fotboll en
l a g s p o r t
v a r r ä d d o m d e j å l i v e t






Oj, fick åska och regn i dag när ni skulle gå till stranden. Hoppas att det kan bli en vända med kaffekorgen i morgon i stället.
SvaraRaderaHa en fin helg! Kram, Ingrid
Jag bara gillar eran korg ❤️ Ni behövde inget sällskap ;) Drick nu den medhavda drycken med andakt och tänk inte på mig ;) Bugar för länken och trevligt att du åkte med :)
SvaraRaderaÄr ju inte mycket för herrfotboll, för många primadonnor som rullar 20 meter över gräset så fort någon motståndare vågar nudda vid dem.
SvaraRaderaDamfotboll är bättre, där har det ännu inte, vad jag vet, blivit på det viset.
Hur som helst, godsaker i korg är ju min grej. 🙏
Ha de gott. 👋
Öl på balkongen är ju aldrig fel, om den inte är som vår... söderläge och utan skydd ovanför. Nä jag kollade heller inte på matchen nån längre stund, hade tänkt det för att se Norges stjärnor, men av det bliv det inget.
SvaraRaderaTrist med åska som kommer helt fel dag! Men balkonghäng med en kall öl är ju inte så dumt det heller!
SvaraRadera