FRÅN KUNG TILL GANGSTER RAPPARE

 å säkert det mesta däremellan . . .

har mina goa elever kallat mig å king eller kungen har varit i ropet ganska länge nu men häromdagen diskuterade en kille å jag en fotbollsmatch där jag kommenterade ena lagets möjligheter till vinst med
"de har ingen chans de får ta ambulans"
varpå killen blev exalterad å menade att jag hade värsta gangster rappare rim å hade vad som krävdes för att vara en sådan . . .
i så fall skulle det vara en absolut världssensation . . .
en gangsterrappare i pensionsåldern
de varma mackorna som jag bjöd bästa makan på i fredags har inget med inlägget att skaffa men det blir roligare med ett blogginlägg om det finns nåt färggrant som lite blickfång . . . 
p u s s 


Kommentarer

  1. Alltså dessa mackor - herreguuuuuu så goda de ser ut. Nu blev jag riktigt sugen. Åt ni upp alla på samma gång eller!? Det hade jag aldrig orkat med. En riktigt fröjd för ögat att titta på dina färgglada konstverk.
    Älskar att grabbarna kallar dig för kung och/eller rappare. Du inger absolut respekt trots eller på grund av åldern hahaha:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trots åldern..... ;)....vi sparade två till kvällen efter...senap, lök å ost på en variant, skinka, pepparrot, tomat å ost på den andra å äpple, skinka å tomat på den tredje...ja de var goda!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN