DET BLIR INTE ALLTID . . .

 . . . som man tänkt sig framförallt när det gäller idrott för att inte säga fotboll eller mer exakt fotbolls-em hade ju hoppats att vissa lag redan försvunnit ut ur turneringen

att välja men pest å pina nonchalanta belgien eller diviga frankrike skitsamma vem som vinner förr eller senare åker de dit i alla fall . . . 

les bleus har inte gjort ett spelmål på 4 matcher en straff å två självmål är sannerligen inte mycket att skryta med

sen har vi portugal å den där 39-åringen som beter sig som en trotsig barnrumpa helt obegripligt att han får spela går ju bara omkring å väntar på att få den perfekta passningen för att göra mål . . .
så synd att slovenien missade friläget jag trodde ju att han skulle skottfinta runda målisen å sen lägga in den med vänstern men icke . . .

ja å straffarna är inte mycket att orda om missa sina tre första är ju ingen hit . . .

nu hoppas man förstås på att mina gamla landsmän die mannschaft ska röja alla hinder ur vägen å ta sig till final där jag innerligt hoppas å faktiskt tror till viss del också att något av alpländerna väntar troligtvis svårspelade schweiz som förhoppningsvis kommer mosa britterna

p u s s 
p.s. blommorna växer i söderköping

Kommentarer

  1. Jag såg inte straffsparkarna men hörde att stora tårar trillade ner för Ronaldos kinder då han missade. Det jag inte riktigt förstår är att vissa spelare i sig är miljoner värda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du .... det kan man verkligen undra...

      Radera
  2. Jag gillar inte Ronaldo men igår fick han faktiskt mina sympatier. Att ha så mycket press på sig själv och inte prestera och på det missa en straff. I slutändan är han bara människa.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

AUTOMAT . . .

JAG ÄR ETT FÖREDÖME

RETRO