GLASS I STORA (?) LASS, EN BIL, Å LITE TILL

 nåväl jämfört med måndagens nedan

var dagens tre kulor (körsbär/yoghurt, baileys, kaffe) med grädde en droppe i havet men man åker ju inte förbi go`glass i hjortkvarn här
(hur skulle det se ut😋)

ett annat ställe man inte gärna bara åker förbi är cloettas fabriksförsäljning i ljungsbro här
(hur skulle det se ut😋)
där fann vi denna rejäla pjäs till bil som jag (nästan) tänkte gnaga smutta suga på

klart man inhandlade lite (?) godis men är det semester så är det jag menar hur skulle det se ut annars . . .😎
men som ni ser har bästa makan även sett till att fylla brödförrådet för ett bra tag framöver 
jo jo hon är bra hemmaduktig 
å en å annan bulle kan man ju inte säga nej till då å då jag menar . . .
hur skulle det se ut 😋
lämnade även en liten blomma till käre mor lika saknad idag som alla andra dagar😭å i november är det 10 år sen . . . 💕
obegripligt vad tiden går
😦
p u s s 









Kommentarer

  1. Hahaha! Har du pratat ihop dig med Guldkryckan???!!! Han är ju en riktig prepper, och du och din fru verkar inte ligga långt efter - hahaha:-)
    Det är fantastiskt att du är så smal och välkonserverad med tanke på vilken gottegris du är. Du påminner mycket om min gamla chef Håkan. Han kunde äta hur mycket sött som helst utan att gå upp ett enda gram i vikt. Vissa har det bra...

    Svar: Ja du. Nu har jag jag sagt från början att Spanien kommer vinna EM. Nu när en drömfinal blir till en kvartsfinal och ett av de de segertippade lagen försvinner så är jag benägen att hålla med dig att det troligtvis är Tyskland som går segrande ur den striden. Hemmaplan och en fanatisk publik. Sedan vet man ju hur otålig den tyska publiken kan bli när laget inte spelar som publiken vill, så... Vi får väl se. Hoppas bara att det blir en schysst match som inte präglas av visselkonserter...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet faktiskt inte vem "Guldkryckan" ...... men visst är det så, spelar ingen större roll hur mycket å vad jag äter, kilona håller sig ganska stabilt kring mina 92.....Heja Tyskland, vore tråkigt om hemmanationen åkte ut redan...!

      Radera
  2. Jag antar att du är av den sortens människor som håller sig slanka trots att de äter allt gott som man kan äta. Mera sådana människor äter mera förbränner de ungefär. Klok hustru har du onekligen. Bra att fylla förråden. Då sover man gott också, inte bara äter gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack....jovars å så spar man en hel del pengar nu när en limpa går på minst 40:- sek.....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

AUTOMAT . . .

RETRO

JAG ÄR ETT FÖREDÖME