INGET NYTT UNDER SOLEN

 kan vi läsa i bibelns bok "predikaren" men vad gäller vårt klimat/väder vill jag nog påstå att det vi upplever just nu bör vara väldigt nytt

i tyskland skulle det bli upp mot 36 grader å vi ligger väl strax under de 30
konstigt bara att det på förmiddan är så kall vind att det tarvas mössa å vantar
vilket jag pga rapporterna från televisionens vädergrodor naturligtvis inte hade så jag fick minsann frysa rejält i tysthet svärandes (?!) för mig själv över att å det grövsta ha blivit vilseledd
a good old car from the inside 
är inte att förakta
p u s s


Kommentarer

  1. Härliga bilder på veteranbilarna. Riktigt coola vinklar/perspektiv! Riktigt bra jobbat!
    Igår blåste det och det var dimma. Idag var det vindstilla och 25 grader i skuggan. Hur varmt/kallt det är när du går upp och cyklar till jobbet vet jag såklart inte, då jag inte är uppe så tidigt;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä precis......du njuter bara av det goda.... ;) :)

      Radera
  2. Men du fick det bra från bild till tex :) En sådan där ratt hade jag i de flesta bilar i ungdomens dagar. Och jag har en sak att berätta, jag har en kvar som skall in i en båt ;) I mitten av 80 talet satt det också i en båt jag ägde ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har tur som sparat allt gammalt å även finner användning för de i nutid....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

LAGA EFTER LAG(Ä)G(E)

HEMMA BÄST

AUTOMAT . . .